Monday, March 19, 2007

تعبانة

انا مش عارفة اذا كنت بفرح الناس الي جنبي ولا ببكيهم انا انهردة تعبانة من كل حاجة كل حاجة جوايا تعباني جسديا عندي برد وكحة ووجع زور وسخنة ربنا ما يوري حد نفسيا من كل حاجة كل حاجة حوليا تعباني .خايفة اكون بجرح اقرب ناس ليا طبعا انا مش مرتبطة بحد بس بحب اصحابي واخواتي اصحابي اكتشفتهم على حقيقتهم كلهم ولاد ستين في سبعين مش فرحانين لي وانا اما شوفت بكاهم . بكاهم على نجاحي زعلت عشانهم . الكل اعد يقولي زاكري واعملي وكدة وانا مش كنت بزاكر ولا بحضر الترم الاول وكان ايام امتحاناتي مشاكل مع الي كنت مرتبطة بيه بس الي وقف جنبي هو انسان واحد وهو اما يقرا الكلام دة هو عارف نفسه بجد انا الانسان دة خايفة يوم اجرحه عايزاه دايما فرحان و عايزاه يسامحني على اي حاجة وحشة عملتها في حقه وهو مش عمل في حقي حاجة وحشة بالعكس كان في عز مزاكرته بليل يكلمني عشان يهديني و يبعتلي ماستجات وكان يتصل بيا بعد لجنتي لدرجة ان الي كنت مرتبطة بيه دة مش فكر انه يسأل عليا غير مرة واحدة في الامتحان الي قبل الاخير عشان يقولي انا عايز اقابلك يعني عشانه مش عشاني انا كل اصحابي بيشوفو المدونة دي مش شرط يعلقو فيها بس عايزة اقولكو كلكو حاجة بليز ماحدش يزعل مني وبليز يا عمر مش تزعل

1 comment:

omar king said...

ربنا يخليكي على الكلام الجميل ده كلو والله انا مأستهلش الكلام الجميل ده
بصي انشاء الله ربنا هيعوضك صحاب كويسين ويخليكي احسن من إلي بيكرهوكي وبيريدولك الشر
وبعدين على فكره انا قلتلك انو انا مسمحك عن كل حاجه عملتيها فيا ولسه هتعمليها بس انا حاسس انو انتي عمرك معملتي فيا حاجه غلط فإنتي بتقليلي اسمحك على ايه ؟؟؟
وبعدين اطمني عمرك مهتجرحيني انا عارف كده كويس ولو جرحتيني مش هزعل عشان انا عمري مهكرهك مهما عملتي فيا
وألف سلامه ياقمر وانشاء الله البرد يروح وتبقي عااااااااااااال اوي
إدعيلي