Thursday, March 15, 2007

لسة شاريها

بتحس ايه . وانت معاية
بتفكر فيها . و ناسي هوايا
بتفكر فيها دايما . بتفكر وناسيني
ناسي ان قلبي . حبك طول سنيني
ازاي ما حبتنيش بعد كل الي ادتهولك . ازاي ما حستنيش بعد العمر الي وهبتهولك
ماحستش بقلبي ولا حسيت بعذابي
ماحستش يا حبي ..بعذاب في غيابي
ياما جرحت فيا وانت بتقول اسمها
وانت بتغلط فيا و بتحافظ على قلبها
احساسي بالحب بيزيد . والشوق اليك ليزيد
وانت لسة بعيد و لسة بتفكر فيهاااااااااااااااا
كفاية حرام عليك . يعني عايزني ابوس ايديك
كفاية ظلم ليا انسى بقى عينيهااااااااااا
بحبك ونفسي انساك . بقالي سنين مش عارفة انساك
كنت فاكرة حبيت ملاك . طلعت عاشقها هيا
بحبك و مش لاقياك . كفاية ظلم في هواك
يارب اموت عشان ارتاح . دي جفت دموع عنيا
بتبعد و تسيبني . و ترجعلي تاني
وانا برجعلك . ما انا عارفة انك اناني
وانت في حضني . بتفكر فيها
وكل العذاب . وجراحي بخبيها
ضاع عمري كرامتي معاك
كل سنيني ضاعت في هواك
نفسي مرة واحدة القاك تكون معاية و قلبك معاية
دايما بتفكر فيها . دايما شاريها
حتى لو جرحت قلبك . برضه بترجع ليها

1 comment:

omar king said...

ده فين الندل ده وانا اقطم رقبتو
ايه انعدام الاحاسيس ده ميستهلش بجد لو فيه حد بالمنظر ده
بس الكلام حلو والله بجد