Friday, March 9, 2007

كفاية يا عيني

كفاية يا عيني - هتبكي عليه ليه
خسارة فيه الدموع و في حبه الي خدعني بيه
كفاية يا عيني - هو عملك ايه
دة حبه جرح فيكي و قلبك جه عليه
بتمنى اني انساه لو فيها مليون اه
كفاية عليا ماخسرش نفسي
هنساه اكيد في يوم هنساه
و اعمل انا كل الي في نفسي

صدقته ليه و امنت ليه ماهو ما بقاش فيه امان
ليه حبيت ليه حنيت ماهو خاين مهما كان
خان عهودي و جرح فيا
عهده يهودي الي بكا عنيااااااااااا
بتمنى اني انساه لو فيها مليون اه
كفاية عليا ماخسرش نفسي
هنساه اكيد في يوم هنساه
و اعمل انا كل الي في نفسي

هنساه خلاص مافيش احساس بيه تاني
و مش هبكي ولا يوم عليه
هنساه و هحب و هعشق قلب
أحسن منه و مش اناني
كفاية يا عين كفاية دموع
مهما بكيتي مافيش رجوع
و كفاية عليا الي حسيته معاه
كفاية يا عين خلاص انسيه
اوعي تقوليلي حني ليه
كفاية العذاب والآه

1 comment:

omar king said...

ربنا يصبر قلبك ويقويك يابنتي والله
والاغنيه جامده جدا وملهاش حل