Friday, March 16, 2007

للدرجة دي

ايه كل الي حصل دة انا مش عايزة اتكلم في السياسة كتير انا كنت بحب مصر بس للاسف مش كنت حابة انه اعيش فيها دلوقت مش عايزة اعيش فيها ومش بحبها كل حاجة بايظة كل حاجة وياسلام بقة على الشغل الي موجود دايما و الي يتخرج يلاقي شغل على طول ومش يحمل هم اي حاجة الاسكان بيسكنوه و المرافق بيدخلولو ماية ونور واشطة خالص نفسي نحاول احنا نبدأ بنفسنا ونبني بلدنا ونروي عطشنا يااما نسيبها بقة تخرب ولا يحصل لها ايه ماهي كدة كدة هتخرب ربنا يستر على الاجيال الجاية كل بلد بيحصل بيها حرب بقول ياااااااه احنا هنبقو كدة هياخدو اعرضنا وولادنا و ينتهكو دمائنا ربنا يستر علينا بالايام الي جاية

1 comment:

omar king said...

بصي ازاي نبدأ بأنفسنا نصلح البلد واحنا اساسا مبنحبهاش زي مغنتي كاتبه
الاول لازم يكون فيه انتماء وحب للوطن وبعدين نبدا نصلح فانفسنا وبعدين والله لو لفيتي الدنيا كلها مش هتلاقي بلد احسن من إلي انتي فيها حتى لو لقيتي خدمات وكل حاجه انتي تتمنيها فغير البلد دي برضو هيبي يوم وتحني للأرض غلي اتولدتي عليها واتربيتي من خيرها
ربنا يعدل حال الجميع يارب ونبقى احسن بلد فالعالم