Wednesday, March 14, 2007

انا مش عارفة اقول ايه

انا فرحانة بجد . الناس كلها معجبة بكلمات اغانية واراء كتيرة جدا و ناس كتير عايزة تغني منها
انا بجد مش عارفة ابين فرحي اصلا
انا مبسوطة و ربنا يتمم لي الموضوع دة على خير
جايز دة عشان دعاء مامتي و عمر و عمر عمر اخوية الكبير الي بجد بموت فيه وربنا يخليهولي
و بتشجيعه أكيد هبقى احسن
لآنه اكتر واحد بيشجعني . مع اني حاسة انه خايف عليا جامد . خايف لأقع بين ناس وحشين او كدة
بس انا عايزة اقولو مش تخاف عليا
وماما كمان مش تخافي عليا
الواحد بيتعلم من تجاربه اصلا
وانا اتعاملت مع ناس كتيرة اوي وحشين وحلوين
أكيد ان شاء الله ربنا هيوفقني
ادعولي يا جماعة

2 comments:

nohamy said...

ربنا يوفقك

omar king said...

اول حاجه شكرا على الكلام الجميل
ثانيا انا خايف عليكي عشان عشان الواحد دلوقتي مبقاش عارف الكويس فين والوحش فين
بس اكيد ربنا يوقفلك ولاد الحلال عشان انتي كويسه وتستهلي كل خير