Friday, March 9, 2007

أكيد هتعود

يوم ما تحس انك وحيد حب
و لو مش في حب؟
نحب ازاي؟
ولو في حب و مش لاقيين الحبيب نحب ازاي؟
ولو لاقينا الحبيب ؟
فين الحب اصلا
؟
و الله انا اتجننت
حاسة اني عايشة في فراغ ووحدة
برغم انه مالي حياتي انسان بعتبره اكتر من اخ ليا بجد
مش عارفة ازاي هفارقه في يوم من الايام
انسان بجد مش لاقيت زيه
نفسي في واحد احبه يكون زيه كدة

بس انا مش عارفة مش عايزة مش قادرة
حاجات كتيرة اوي في حياتي بدأت تتغير
مش هنكر انها للأحسن
بس انا مش متعودة
بس بكرة هتعود
ادعولي بقة انه ربنا يتمملي على خير موضوع الاغاني بتاعتي دي
لأني بجد دي امنية في حياتي و دة هو طموحي جنب حاجات تانية
بس دي حاجة مش عايزة اضيعها

ادعولي

1 comment:

omar king said...

بصي بجد مش انا إلي مالي عليكي حياتك لأ انتي والله بجد إلي مليه حياتي وانا بكون سعيد لما بتكلم معاكي وانشاء الله مش هنبعد عن بعض حتى لو مفيش مقدره انو نكلم بعض انا هكون معاكي بقلبي وبدعائي ليكي وانشاء الله هتتعودي على العيشه الجديده وتكوني أحسن واحده فالدنيا