Thursday, March 15, 2007

اغنية جديدة .

كنت بدأت اشيل من الدنيا .. كنت بدات اموت
لاقيتك حبيبي في ثانية .. خلتني احبك موت
خلتني اعشقك . من غير ما اشوف عينيك
خلتني اصدقك . و زاد في قلبي حنيني ليك
بصوتك . الي مليان دفا...بصوتك. الي كله وفا
نورت لي الطريق.خليت قلبي بريء.و فتحت جوايا الشوق اليــــــــــــك
لما بسمع منك كلمة بحبك . بلاقي عنيا بتبكي ليك
بتبكي دموع فرحتها ... فرحتها بعنيك ببكي عشان بعيدة .. وزاد شوقي اليك
بحبك . عايزة اقولها للدنيا اني بحبك
وصورتك . جوة قلبي جواه شايلة صورتك
ماتسبنيش وحدي .......... انا ماليش غيرك
انا ملك ايديك .......... و مش هكون لغيرك
بحبك .. عايزة اقولها كتير
و حبي . ليك كبير
سامع قلبي يا حبيبي بكل دقة فيه ..مابيقولشي غير بحبك
عارف بحبك لي
ه اطيب قلب واحلى عيون
ارق انسان في الكون
بعشقك . بعشقك. وقلبي مصدقك
كنت بدأت اشيل من الدنيا .. كنت بدات اموت
لاقيتك حبيبي في ثانية .. خلتني احبك موت

1 comment:

omar king said...

يابختو والله
جامده اوي الاغنيه دي