Monday, March 26, 2007

رد اغنية تامر حسني . اعتذري

زي ما وعدتكو رد اغنية تامر حسني اهي
اغنية تامر اسمها اعتذري وانا اغنيتي اسمها مش هزعلك هعتذرله
يالا بقة شجعوني قولولي ايه رأيكم
احبطوني شجعوني فهموني


مش هزعلك اكيد هقوله انك بتعتذرله
وهقوله كمان اني عشقتك واني خلاص نسيتك
مش هزعلك وهقوله انك كنت بدل منه
وهقوله كمان على كل الي حصلي لما هويتك
هقوله حبيت اسوأ انسان . انسان اناني بياع غرام
هقوله كمان على الي كان . وعلى كل الكلام
هقوله قلبي غلط في يوم . انه حبك او عشقك يوم
وهقوله على الي كنت فيه . وعلى سنين اوهام

مش هزعلك اكيد هقوله انك بتعتذرله
وهقوله كمان اني عشقتك واني خلاص نسيتك
أكيد هيسامح قلبي .. ومش هيجرح فيا
ولا هيظلم حبي . ولا هيبكي عنيا
كفاية انه نساني . سنين حياتي معاك
وخلا قلبي خلاص . وروحي بقت نسياك
خلاني انسانة جديدة . خلاني احب الحياه
يمكن خدت مني كتير . ودوقت معاك الآه
لكن هديله الي ولا عمرك خدته مني
مش هزعلك اكيد هقوله انك بتعتذرله
وهقوله كمان اني عشقتك واني خلاص نسيتك
مش هزعلك وهقوله انك كنت بدل منه
وهقوله كمان على كل الي حصلي لما هويتك

3 comments:

Anonymous said...

هاى خلود انا اسف انى مش كنت بعمل كومينت على مواضيعك لى فاتت بس انتى عارفة السبب بس بجد انا لما شوفت الموضوع دة استفزنى بجد وحبيت انى اكون واحد يرد علية واقولك شكرا اوى يا جميل على الاغنية الحلوة دى الى بترد على اغنية تامر الجديدة الى اثرت فى ناس كتير وكمان جرحت احساس بنات كتير والى انتى بردك دة بترجعى لهم اعتبارهم وكمان بتجددى لهم الامل فى حياة جديدة مع انسان جديد مش شرط ان الانسان لو فشل فى علاقة مش معنى كدا انة يقول انا مش ححب تانى لا يحاول مرة تانية واكيد ربنا هيوفقة
شكرا ليكى يا نجمة مرة تانية
وربنا يوفقك

nohamy said...

شدى حيلك

omar king said...

الاغنيه جامده جدا وانا قلتلك انها هتكسر الدنيا ربنا معاكي وتكتبيلنا حجات جامده كده على طول