Sunday, March 25, 2007

كلموني

خليكم كلموني فكروني عذبوني
....
خليكم ندموني سهروني لوعوني


كلموني عليه وقولولي عليه اسوأ انسان ..
انه بياع غرام . انه ولا حبني ولا حسنـــــــي
فكروني بيه و كرهوني فيه وعيشوني اوهام ..
بعد كل الغرام كان وهم انه بيحبني
لااااا انا بضحك على نفسي . دة عمره ما حسني
انا كنت عاشقة عينيه .. وهو ولا حبني
انا كنت ملك ليــه ... انا كنت بموت فيه
دايما جرح فيا ... وقلبي خدع فيــــــــــــــــه
كل ما بضحك على نفسي واقول خلاص نسيته واقول خلاص هحب
بلاقي نفسي بشتاق اليه ولا قادر يعشق قلبي غير القلب
القلب الي انا حبيته .. الحضن الي ضمني
ببكي بدموع عنيا .. وياريته حسني
حسني .. حسني
لااااا انساه يا قلبي دة كداب و لواع
دة يا قلبي باعك لسة فاكر الي باع
لاا لازم امحيه من حياتي امحيه و خلاص
دة انسان كداب ولا عنده احساس
انساه يا قلبي وريح بالك . انساه يا قلبي و بص لحالك
سيبك من كلام الناس سيبك من الغرام
لو قلب يا قلبي غيره نداك . انسى وافتكر الي كان معاك
وشوف الجراح وكل الي راح دة كلمة حب كلام اوهام


دي اغنية ليا جايز تحسو ان القافية مش متظبطة اوي بس قولولي ايه رأيكم في الكلمات دي حاجة انا حستها وقولت لازم اكتبها

1 comment:

Anonymous said...

جامدة يا خلود ويلا عايزين نشوف بقيت الشغل