Friday, March 9, 2007

مالك

مالك متحير ليه - قلبك باع ولا ايه
قلبي بيبكي عليه - سايبه في جراحه ليـــــــــــــــه
هو انا قلبي انباع - و لا حبي ضاع
ولا خلاص يا حبيبي منك جالي الوداع

حالك مش هو الحال - ولا عندك جواب لسؤال
لو شايل مني قول - ما انا انساك محاااااااال

عيوني بتبكي من بعادك عني و انت جنبي
لو اسيت مني حبيبي سامحني يا روح قلبي
جراحي و اهاتي منك بتعذبني
ألم العذاب يا حبيبي من جرحك بيغلبني

حالك مش هو الحال - ولا عندك جواب لسؤال
لو شايل مني قول - ما انا انساك محاااااااال

حبيبي ليه بتعذب قلبك و قلبي
حاسس بعذابي و انا مش لاقياك جنبي
لو باقي عليا قولي يا حبي
بشتاق اليك و زاد عذاب قلبي
حالك مش هو الحال - ولا عندك جواب لسؤال
لو شايل مني قول - ما انا انساك محاااااااال

مالك متحير ليه - قلبك باع ولا ايه
قلبي بيبكي عليه - سايبه في جراحه ليـــــــــــــــه
هو انا قلبي انباع - و لا حبي ضاع
ولا خلاص يا حبيبي منك جالي الوداع

1 comment:

omar king said...

انا مش عارف اعلق عليها
انا عنيا دمعت لما قرأتها حلوه اوي بجد