Friday, March 9, 2007

الجامعة دي مقرفة

ايام الثانوية العامة كنت بقول يارب اخلص عشان ادخل الجامعة و افك بقة عن نفسي شوية
دخلت لاقيت حياة تانية خالص بالنسبة لأي حد بس بالنسبة لي نفس الحياه فرق اني بسافر بس و بتعامل مع شباب برغم اني مش بتعامل مع ناس كتير يعني
بس لاحظت حاجة
كل واحد بيعد يتكلم على كل واحدة و كل واحدة بتعد تتكلم على اي واحد
اعدين على الكافي . واحد جه يقول دة انا عملت و خليت و سويت معاها
وواحدة تانية تقول دة بيه وبيه و ليه مش ليه
حياه عجيبة
الواحد ارف بجد
كل حاجة ضاربة
و الشباب بقة ضارب اوي
بيروحو الجامعة شاربين
و حاجة ارف
نفسي احول مجمع اسكندرية بتاع الشاطبي
الي بيقولو هينقلوه ابيس
طب ينقلوه ليه دة يعني
دة مجمع نضيف و جامد اوي و على البحر يعني لقطة
غباء بجد
كل حاجة بتتهد وكل حاجة بتبوظ في البلد دي

2 comments:

omar king said...

الاستثمار اهم من التعليم يابنتي
يالله المهم انو الواحد يحافظ على نفسو ويدعي للشباب دي إنو ربنا يهديها واكيد هيجي يوم يتصلح حال الناس بس أكيد مش فالجيل المنيل ده

noura said...

t3rafy 2nty 3andek 7a2 bas fy nafs el wa2t fy nass kwyessa ktyrrrr!! bas lel2asaf nesbythom 2olayela we tab3an el we7esh me3'aty 3ala el 7elw,t3rafy 2ana fyl gam3a de fy 2awel 2sbo3 keda kont 2arfanna mn el gam3a dy we kol elle fyha bas ba3d keda la2yt banat gad3a begad we mo7tarama gedan we ya3ne delwa2ty mn 2asdka2 3omry el 7dl 2n rabena wa23ny fy nass kwyessa zay dol,el mohem 3ayza 2a2olak 7aga 2n el wa7ed fy 2ay khatwa sahl 2awe 2no yla2y sadyk kwyes we mokhles bas el mohem 2no y7afez 3alyh we ykoon yestahyl el sadaka dy:D