Monday, March 5, 2007

كل يوم بندم

كل يوم بندم اكتر على سنيني معاااك .............كل يوم بكره حبك و بحاول انساك ... كل يوم بشوف الفرح في عنياا
لو حسيت اني هبكي او هزعل يوم عليك .....بخلي دموع عنيا تبقى فرح فراقي ليك ....و بحس ان الفرح قريب جاية
أنا بدأت انساك .. واول مرة انساك ................انا مش بهواك ابعد عني
مش عايزة اشوفك تاني ....ابعد يا اناني .............انت ياما ظلمتني
أول مرة اندم بجد .. اول مرة احب حد . كان معاك . في حضن هواك
اول مرة اعيش الخوف .. دة انا كنت معاك في اي ظروف .. و كنت فكرة انك ملاك
اول مرة احس اني . خلاص نسيت اللي ظلمني ..اول مرة احس بجد بفرح عنيا
ابعد عن عيني و روح .. اول مرة الخوف يروح .. و ماتبكيش في يوم عليا

كل يوم .............. كل يوم << بندم اكتر اني عرفتك
كل يوم ........... كل يوم << بحلم اني أكون ما شوفتك

انا نسيت حبك و لسة .. الكره دة جي لسة .. مش عايزة اشوفك تاني ادام عنيااااااااا
انا نسيت كل العذاب ... انا نسيت جرح الغياب ..و هعيش فرح سنيني الجايااااا
كل يوم بندم اكتر على سنيني معاااك .............كل يوم بكره حبك و بحاول انساك ... كل يوم بشوف الفرح في عنياا

No comments: