Sunday, March 11, 2007

خد بالك من نفسك . اغنيتي الجديدة

خد بالك من نفسك .. مش هكمل معاك
مابقاش قلبي يحبك .. ولا روحي محتجاك


خد بالك دة النصيب . انك مش تبقى معاية
دة كنت ليا الحبيب . و ضيعت مني هوايا
سيبني اعيش وحدي .. سيبني للايام
دة انا عشت سنين معاك .. و صحيت على اوهام


دة انا قلبي كان شاريك .. ضيعته من ايديك
دة انا كنت زمان عاشقك .. و كان عمري ليك
عمري ما بكيت عينيك .. عمري ما جرحت فيك
كان نفسي اعيش معاك .. كان نفسي اعيش بيك

خد بالك انا عارفك .. طماع واناني
عايزني بس جنبك .. عشان مش حبش تاني


خد بالك ما خلاص .. كل شيء راح
دة انا كان قلبي ليك .. مليته بالجراح
سيبني اكمل عمري .. سيبني ما خلاص
تعبت من الغرام .. و من كتر الاخلاص


دة انا كنت بحبك عينيك .. كنت عاشق لياليك
دة انا كنت بحس بيك .. من لمسة ايديك
دة انا قولت بكرة نرتاح .. من اي تعب و جراح
لاقيتك بتجرح فيا .. بعدت عشان ارتاح


خد بالك من نفسك .. مش هكمل معاك
مابقاش قلبي يحبك .. ولا روحي محتجاك

1 comment:

omar king said...

بجد الاغنيه دي ملهاش حل بس بالتعديل بتاعي كانت اجمل من وجهة نظري ههههههه