Monday, February 19, 2007

صدمت قلبي فيك

صدمت قلبي فيك.. بعد ما كان شاريك
ضيعتني بايديك .. ازاي بتبكي عليا
دموعي هانت عليك .. جرحتني بايديك
زمان كنت ليك .. وياما بكيت عنيا


انا بقولك انا هنسااااااااااك
و هنسى كل سنيني معاااااااااااااااك . .
ولا يوم هرجع اقولك بهواااااااااك .
قلبي اللي حبك انسااااااااااااااه


انسى كل غرامي في هوااااااااااااك
ولا يوم ارجع انا هنساااااااااااااااااك
ضيعت روح كانت عشقاااااااااااااااك
وياما معاك دوقت الآه


كنت ملكك و ليك .. كنت بخاف عليك
ياما جرحت فيا . و هونت عليك
كنت دايما معاك . في جرحكو في هوااك
ضيعت قلبي . و كنت فاكراك ملاك


يا حبيبي انا كنت ليــــــــــــك
و ياما هونت عليـــــــــــــــك
كان جرحي و فرحي باديــــــــــــــك
وياما عقلي قالي سيبيه

دة انا ياما قولت لك قلبي شاريـــــــــك
وياما قولت لك بعشق عينـــــــــك
دة انا كنت عايشة العمر بيـــــــــك
ليه جرحت قلبي ليه

2 comments:

Anonymous said...

واااااو , ايه الاحساس العالى ده .. لا لا الكلام ده كبير اوى :D

omar king said...

انا إلي اتصدمت لما شفت الموضوع ده على اميلي انا افتكرتك بتتكلمي بجد وبعدين لما لقيت التعليق فأخر الاميل اعدت ادحك المهم انها جميله جدا وشاااااااااااااااعريه أوي D:
انا ديمان بقلك انتي خساره فالبلد دي