Thursday, February 22, 2007

اغنية انسى

انسى وعودك ليا .. انسى بكا عنيا
انسى جراحي و اهاتي قلبك خلاص مش ليا
انسى جرحي في هواك . واني يوم كنت بهواك
انسى عذاب سنيني . انسى جراحك فيااااا

انسى اللي كان من عمري .......... دا عمر و راح
انسى الاهات زمان .............انسى الجراح
بس يا حبيبي مش هرجع ليك
انا مسمحاك على كل اللي عدا
و مش هعيش وحدي من انهردة
ولا يوم هخدع فيك

انسى الحزن اللي عشته سنين هواك
انسى اني يوم من عمرك كنت معاك
انسى عذاب سنيني .. و انسى حنيني ليك
انسى دموع عيني .. و قلبي اللي كان شاريك
انا مسمحاك يا حبيبي على كل اللي راح
على اسوة عينيك و زرع قلبي بالجراح
انا مش هرجع ليـــــــــــــــك
انسيى فرح عنينا .... انسى شوق ليالينا
انسى عذابي معاك .........انسى جراحك فينا
انسى الشوق اللي جمعنا .... و جراح البعد اللي وجعنا
انسى جراح قلوبنا .....دة عمر الشوق ما هيجعمنا
انا مسمحاك يا حبيبي على كل اللي راح
على اسوة عينيك و زرع قلبي بالجراح
انا مش هرجع ليـــــــــــــــك

No comments: