Thursday, February 8, 2007

هي ايه الحياه؟؟

حد سأل نفسه قبل كدة هي ايه الحياه .. جايز
انا الحياه بالنسبة لي اهي الي هقولها وعايزاكو تقولولي انا صح كدة ولا غلط
انا بحب اتمتع و في نفس الوقت مش اغضب ربنا
لكن للاسف انا مش ملاك يعني أكيد هزعله في حاجات و كدة
انا الحياه بالنسبة لي عبادة لربنا ... تحقيق هدف و الهدف دة مش انا الي محدداه لنفسي
دي حاجة ربنا اداهالي موهبة مثلا لازم احققها
ابقى انا كدة خلصت رسالتي التانية في الحياه
رسالتي الاولى هي عبادة ربنا
زي اي نبي او رسول موسى رسالته ايه نشر الديانةة اليهودية
عيسى المسيحية
محمد الاسلامية
هي دي الرسالة
و رسالتنا احنا لازم نكون نشر علم نشر قضية نشر هدف و تحقيقه
و الهدف دة الي ربنا خلقنا عشانه
و ربنا ادانا نعم لازم نتمتع بيها طبعا
لازم ...................بس من غير ما نغضبه
نفسي احقق حلمي في الحياه
ابقى شاعرة مشهورة عشان انا عندي الموهبة دي
ونفسي ابقى صحفية مش هقول مشهورة
بس ابقى حققت حاجاتين
عشان الشعر احيانا لو كتبت اغاني لمطرب و غناها
الكليبات بقت زفت
هغضب ساعتها ربنا
يبقى ادامي حاجة قضية اي حاجة اقول لربنا مش الموهبة دي بس
لا انا عندي موهبة تانية استعملتها صح
و ادعي انه يوفقني اكتر
تفتكرو انا ممكن اوصل لهدفي دة؟؟؟؟؟؟؟؟؟

No comments: