Thursday, June 21, 2007

حاسس قلبي بيك. بعد التعديل . قصة حقيقية

حاسس قلبي بيك.. وباللي عايز تقوله
واللي بنتمناه .. مستحيل نطوله


الظروف كات اقوى منا .. والفرح غاب عنا
بعد فراقنا حبيبي عاش .... الحزن جوة منا
عشنا سنين مع بعضنا .. وكان كل حلمنا
اني اعيش حبيبي معاك .... في بيت يضمنا


وكان نهاية حبنا .. عذاب وجراح مكتوب لينا
انت ضحيت عشاني ......... ياريتني ضحيت انا
نفسي اغنيلك حبيبي .. ادام الناس واقول يا حبيبي
لكن مابقتش نصيبي .......... آآآآه يا حبيبي


وهم عشنا فيه .. وصحينا على جراح
وانت ذنبك ايه .... تضحي وانا ارتاح


الليالي دمرتنا .. وحياتنا بقت عذاب
وحلم ياما حلمنا بيه .. فوقنا منه على سراب
كان املنا نعيش .. واملنا كان كداب
ضحيت عشاني حبيبي..وفرحك عنك غاب


وكان نهاية حبنا .. عذاب وجراح مكتوب لينا
انت ضحيت عشاني ......... ياريتني ضحيت انا
نفسي اغنيلك حبيبي .. ادام الناس واقول يا حبيبي
لكن مابقتش نصيبي .......... آآآآه يا حبيبي

2 comments:

noura said...

2OSTAZA BEGAD!!!!!

omar king said...

بجد جاممممممممممممممممده جدا
اجمد من القديمه
بس انتي معدلها كلها تقريبا بس جامده جدا والله
احنا عايزين حجات جامده كده على طول
وحلوه حكاية قصه حقيقية مديه روح للأغنيه
ربنا يوفقك وتكتبيلنا كتير
ادعيلي عشانا انا محتاج للدعاء ياخلود وانتي سرك باتع :D