Tuesday, June 5, 2007

كل الناس دول .......

اللستة دي باسماء الناس القريبين والناس الي بحبهم والناس الي زعلتهم والناس الي مش ليا علاقة بيهم بس غاليين عندي
فدوى . فوفا : حبيبة قلبي واعز انسانة في حياتي دلوقت واكتر انسانة قابلتها حبتها كدا وبجد بعزها اوي ونفسي اشوفك يا فوفة
ندا صحبتي : والله انتي غالية عندي اوي يا ندا بس نفسي ربنا يهديكي ويهديلك الاخ الي بتحبيه
سحر : ربنا يهديكي يا بعيدة ويفوقك من غيبوبة تامر حسني دة الي كنتي هتخسريني عشانه
انجي: وقفتي جنبي في حاجات وكنتي ندلة معاية في حاجات بس يالا مش مهم المسامح كريم بقة
نهى : بجد انتي طيبة اوي وانا بحبك اوي اوي اوي اوي وانتي فرحتيلي يوم نجاحي وميرسي ليكي اوي وربنا ينجحك يارب
محمد التهامي : برغم اني مش اتكلمت معاك كتير وبقالي شهور مش اتكلمت معاك بس بعزك اوي وانت شخصية كويسة وربنا هيوفقك
عمر كينج : انا اسفة عن اي حاجة سببتهالك يا عمر وفي نفس الوقت انا بتأسف لنفسي عن حاجات كتير اوي كانت غلط منك فيا ومني فيك
زيزو : انا اسفة كتير وانا عارفة انك زعلان مني اوي اوي بس والله انا قولت لك الكلام دة عشان مش عايزة اخسرك
نورا عسل : بجد يا نورا انتي عسل اوي وبجد كلامك بيعجبني وطريقة تفكيرك مع انك احيانا بتعصبيني بس انتي جدعة اوي
نورا اداب انجلش : انتي قمري بجد يا نورا ربنا يخليكي ليا انتي دعوتك استجابت ليلة امتحاني وحليت كويس اوي
ليلى ( سعدية ) : سعدية دة الدلع يا لولة انا بموت فيكي يا ليلى والله وبجد البرنامج الي بتعمليه اكيد هيكون جامد وان شاء الله انا كمان هنزل حلقات برنامج قريب بس بعد الامتحانات
سارة : سارة وانا بقول سارة بتاعة المغرب ربنا معاكي في الامتحانات يا سارة
محمود السن : من اكتر الشخصيات الي بحبها في الجامعة واكتر واحد اتكلمت معاه جواها وارجل واحد معاية برغم اني مش بتكلم معاه دلوقت ولا بشوفه ولا اي حاجة بس كفاية انه فاكرني وبيرن عليا
مارفن : ربنا يكملك بعبطك يا ابني ... والله انت هتبقى عمرو دياب التاني لان صوتك رائع ما شاء الله
احمد سرور : اجمد شاعرة قابلته بجد ماشاء الله عليك يا احمد مع اني لسة مش اديتك مدونتي لاني مش بتكلم معاك غير كل فين وفين عالنت بس بجد انت شعرك جامد اوي ويارب تكسب المسابقة

ياريت ماكونش نسيت حد
والي نسيتهم وعارفين انا اد ايه بحبهم
ياريت مش يزعلو مني انا كتبت التوبيك دة وانا اعدة بزاكر
لأني بجد حبيت اذكر اكتر ناس بحبها
وخصوصا فوفة حبيبة قلبي هي وليلى
بجد اكتر اتنين من اصحابي البنات بحبهم
وخصوصا فوفة
ربنا يخليكي ليا يا فوفة ومش تزعلي لاي حاجة وصلتني الماستج بتعتك من شوية
وانا رديت عليكي بس شكل كدا فودا مش بيبعت ليكي ولا ايه ولا انتي فقرية يا فقر

5 comments:

omar king said...

اخص على كده
ماشي
اولا انا اسمي عمر كنج مش كينج
ثانيا انا عمري مغلطش فيكي ابدا وإلي فهمك كده ربنا يهديه
وبعدين انا عمري مزعلتش منك ولا هزعل وانتي عارفه كده كويس بس انتي مصممه انو انا زعلان منك اعمل ايه انا بقى فنفسي ؟؟ اولع فيها ولا ايه بالظبط
وبعدين هما دول الكلمتين إلي طلعتي بيهم عني بس
بس الحمد لله انو لسه فاكره انو فيه واحد اسمو عمر كنج

dooda said...

e7em
Mashi 3alta2tem
mashiiiiiiiiiiii

omar king said...

تقطيم ايه بس انا لو عايز اقطم كان زمانك منتحره او مولعه فنفسك بس انا عادي طلبت ارخم كده شويه وعلى العموم انا اسف جدا

noura said...

looolll
2nty elle 3asal wallhy bas 2ana 3yza 23raf eh elle by3asabk bzabt 3'eer 2ne sa3at bab2a 3'abya shwyetyn:Dlol
??

omar king said...

فه حد يقول على نفسو غبي يانورا حرام عليكي
انتي بس دماغك نشفه حبتين مش اكتر :d