Friday, June 8, 2007

عمر كنج

عمر كينج كلكو بتشوفو تعليقاتو
الوحيد الي بيرد على كل حاجة من غير ما اقوله
عموما اانت بتقول هتكسبي في المسابقة
انا عايزة اقولك يا عمورة دي مسابقة ايه
دي في منتدى وبيقولو الجايزة مفاجئة
بس الاغنية الي هتكسب هتتوزع وتتغنى
وساعتها يبقى ربنا يسهل ممكن يشتهر ولا لا
بس احب اطمنك
انا مش هكسب ولاانا ولا احمد سرور اكتر بني ادم بيعرف يكتب عالمنتدى اصلا
بجد
اللي هيسكب لازم يكون ليه علاقات
وكدا
واستاذ ياسر جلال شاعر موهوب كبير وعلاقات و الناس كلها بتحبه وراجل كويس جدا جدا جدا جدا
ودة اللي اكيد هيكسب
لأن كل الناس بتحبه
حتى لو كانت اي حد اغنيته اكبر من دة
بس عموما ادعيلي يا عمر
انا اغانية بتعجب الناس اوي دلوقت
وربنا يوفقك في نتجتك وفي امتحاناتي ادعيلي يا قمر

وتيك كير
ولو كنت زعلان مني في حاجة سوري بجد
على فكرة يا جماعة عمر كان اكتر واحد بيشجعني على اني اكتب اغاني ومقالات وكدا
وانا فعلا جالي احباط شوية بس بدأت اكتب تاني
ودلوقت عندي احباط انا دخلت المسابقة دي عشان خاطر اتنين فدوى واحمد سرور
ويارب الاغنية تعجب الناس مش شرط اكسب


ادعولنا بقة

5 comments:

soror123 said...

ليه المبالغه دي يااااخلود ..بقا انا اكتر واحد بعرف اكتب في المنتدي؟؟؟
ماااااااااااااااااااااشي
وبخصوص المسايقه هي هتبقا صعبه جداااا
وربنا يستر يااااااااارب

dooda said...

Aha ana mazlt 3and ra2ye enak Aktar wa7ed bt3raf tekteb enta w a7med Mo3taz w Yaser Galal .. bsssssssssss

omar king said...

بصي كلمتين على السريع
اولا شكرا اوي انو خليتي عنوان الموضوع هو اسمي
دي حاجه اعتز بيها اوي والله
ثانيا مفيش فالحياة حاجه اسمها صعبه وسهله وإن كنت من الناس إلي شايف انو اغلب الحجات اليومين دول ماشيه بالكوسه والمعارف
حاولي تدخلي المسابقه وانتي عندك امل كبير بالفوز حتى لو مفزتيش على الاقل هترتفع معنوياتك شويه وتحاولي تتعلمي من اخطاءك فالمسابقه دي وتصلحيها
هي الحياة كده كلها تجارب ونصلح اغلطنا من تجاربنا السابقه
ولو كل واح قال لأ انا مش هفوز عشان فلان جامد ومش هقدر اقف اصادو كانت الدنيا وقفت
لأ لازم يكون فيه منافسه شريفه حتى لو واثقه من فوز التاني بس لازم يكون فيه منافسه متعرفيش ممكن التاني ده ميعرفش يكتب او تجيلو ظروف ميعرفش يشترك
خلي املك بالله كبيييييييييييييييييييييير وانشاء الله ربنا هيوفقك
ومن نحيتي انا هدعيلك ( وشوفي انا لما اتنازل وادعيلك بقى يعني )
ولو فيه حاجه اقدر اعملها ياريت تقليلي عليها وعلى طريقة التصويت عشان اصوتلك
وشكرا انا طولت عليكي بس استحمليني بقى
سلام

noura said...

f3lan ya 5o5a 3omar da gad3 gedn wallhy 2ana msh ba2ool keda 3ashan 7aga bas f3lan 3omar da 2nsan 2awe we b7ys keda 2no 2khoyaa begad law kan 3ande 2kh 2aslan maknsh hy3mal ma3aya el 3omar by3malo 2nssan mo7tram 2awe we zo2 2awe 2awe we tayeb gedan we 7akimm fyl 7ayah we kefaya 3aleek keda ya 3omar 3ashan matet3'rsh lool

omar king said...

شكرا يانورا على الكلام إلي كلو ذوق
ربنا يخليكي ليا والله بس ده كتير عليا أوي
ربنا يكرمك كده ويديكي على اد نيتك