Tuesday, June 5, 2007

مفاجأة ليلة الامتحان . حب بالتقسيط

هو فيـــن الحب دة . الي بتحكي عليــــه كتير
قال عاملي فيها عاشق . وحبك لحبيبتك كبــير
انا مش شايفة حب منك ..... انا شكلي كدا هبعد عنك
وكل الي انا حســـــــــــاه
حبك حب بالتقسيط . ومنه خلاص انا انجنيت
انا تعبت كتير عشانك .. وكنت عايشة سنين ادامك
وعايزني بس اقولهالك ..... وانت ولا بتتكلـــــــــم
حب حب بالتقسيط . ومنه خلاص انا انجنيت
نفسي تقولها مرة ليا .. بلسانك مش بالحنية
ولا كتير يعني عليا ...... وانا من حبي لازم اتعلم

هو فين قلبك يا حبيبي . الي ياما حبني
مش شايفة غير قلب اناني . ماهنش عليه يضمني
انا ماجرحتش يوم قلبك .... ولا هان عليا حبك
وبرضه الي انا حسيـــته منك
حــــــــــــــــــــــب بالتفســـــــــــــــــــيط
حبك حب بالتقسيط . ومنه خلاص انا انجنيت
انا تعبت كتير عشانك . وكنت عايشة سنين ادامك
وعايزني بس اقولهالـــــــــــــــــــــــــك
وانت ولا بتتكـــــــــــــــــــــــــــــــلم

حبك بالتقسيــــــــــــــــــط

3 comments:

omar king said...

عجايب مبيطلعش معاكي الكلام الجامد غير ايام الامتحانات ولا ايه
ولا لما بتكوني مزنوقه عقلك بيبتكر حجات جامده ولا ايه
بس جامده

dooda said...

looooooooool
da akal wageb lelet el exam
:D
Da lessa hanzel el Mawaheb
Eli Kanet 2abl Awel exam be yom
El 3eyal aslan Tana7o 2aloli 5alli 3andek exams 3ala Toul
Rabena yehedhom Yarab
:S

omar king said...

معاهم حق والله
يالله ربنا يوفقك يابنتي وتكتبي حجات جامده على طول