Thursday, June 21, 2007

انا جاية اقول ميرسي

انا جاية اقول ميرسي .. عاللي غلط فيا وياما شكرت فيه
مش عارفة اعمل ايه .. لقلب كتير سامحته مع اني هونت عليه
نــــــــــــــــاس كتير حبة وجودي .. وناس بتقولي ماتعودي
وناس لاغية وجودي
ايوة انا سبتكم . ورجعت اكتب لكم
لو مش عايزني تاني ..... هبعد بعيد عنكم


انا جاية وكلي جراح .. من جرح علم فيا نساني الافراح
وهقول ردي عليه .. عاللي كسرني كفاية كبر مني وارتاح
مش عايـــــــــزاك ترد عليا .. ولا تشوف ردودك عنيا
مادام بقيت انا صفر عالشمال
ايوة انا سبتكم . ورجعت اكتب لكم
لو مش عايزني تاني ..... هبعد بعيد عنكم
انا جاية اقول ميرسي

2 comments:

noura said...

2ana begad elle b2olak merci 3aa el kalam elgamed da elle memata3ana byh!!
bas law wa7ed 3'adar b7bybto yb2a mysthlsh 7obaha we mysthlsh 2naha 7atta tefakar fyh!!

omar king said...

والله كلام جامد جدا جدا جدا
وبصي كل واحد والله بيتعلم من اخطاء نفسو وخطاء الغير
بس المهم انو ميقعش فالغلط تاني
وانشاء الله ربنا يعوضك خير
انا اسف اني مدخلتش يقالي فتره بس انا مشغول بحكاية فرح اختي عقبال عندك وعند الجميع
وبعدين احنا عايزين نشوف كتاباتك وإلي مش عايز يشوفها يخبط راسو وراس ابوه والعيله كلها فالحيط :D