Monday, June 11, 2007

اغنية صراع كان بينكم

صراع كان بينكم ... ودخلتوني فيه
ضيعتو خلاص حياتي..... طب ضيعتوها ليــــــــــــــــــــــــه
انا اكيد مش بنتكم . واحدة غريبة عنكم
يعني اللي من لحمي . انا هعمل كدا فيه


قربت من انسان تاني . لاقيته ظالم واناني
وبيبعد عني .في اي وقت احتاجه فيـــه
خلاص ارتاحو مني ... شهر اتنين وهموت
هفارق دنيا ظالمة ... حياتي فيها موت
دنيا ولا حد فيها ....... واخد باله مني
الكل جي عليا ........ والكل فيها ظالمني


حتى اعز الناس ليا.............دايما يتخلى عني
انا اكيد مش بنتكم . واحدة غريبة عنكم
يعني اللي من لحمي . انا هعمل كدا فيه
قربت من انسان تاني . لاقيته ظالم واناني
وبيبعد عني .في اي وقت احتاجه فيـــه


بقول لحبيبي سيبني وحدي ... ليه حابب تجرح فيا
دة حرام عليك ياحبيبي.... تأسى كتير عليا
كرهت خلاص الحياه ...... الي عمري ما عشتها
ماليش حد فيها ........ عشان اعشها بحلوها


ماقدتش من الحياه ...............غير مرها ...... غير مرها
حتى ابوية لسة فاكر ... انه من الوهم يفوق
فاكر انه ليه بنت ....... وقريب هتبقى فوق


وامي مش عارفة حاجة .... اكتر واحدة ظالماني
ولا بحب اقول حاجة ...... الا يقولو قلبي اناني


وداعا يا احبابي ......... وداعا يا اصحابي
انتو بس الي ليا ................................ انا ماليش حد تاني
حتى اخواتي صغيرين ... محتاجني اضمهم
بكرة يبقو فاهمين .... حقيقة ابوهم وامهم
حقيقة ابوهم وامهم

3 comments:

omar king said...

ايه ده الكلام بجد
انا متأثر جدا والله بالاغنيه
انا عنيا دمعت بجد والله مش هزار
لا حول ولا قوة إلا بالله
الاعمار بيد الله والله ياخلود ولو عمرها خلص اكيد هتكون فمكان عند ربها احسن من الدنيا انشاء الله

dooda said...

wa ne3ma bellah ya 3amor

Anonymous said...

حبيبتي حقول ايه بجد انت في كل مرة بثتبتي انك فناانة رائعة
وبجد مش عارفه اقول ايه لان بجد الكلام اثر فيا وفي ناس كثيره
وكل الي حقوله ربنا معاها وربنا يشفيها
وبالتوفيق يا رب