Friday, June 8, 2007

الي بيحبني برضه هيرد على دي

القصة كلآتي حصلت لواحد يعرف ناس اصحابنا وكدا انا مش اتكلمت معاه غير مرة بس مش شوفته يعني بس هو كان ليه واحدة صديقة ليا واتخطبت وكدا وهو ولا اتأثر بس هو طلب مني اكتب اغنية لواحد كان بيعرف واحدة صحبته واتخطبت وكدا وهو زعلان ومش عارف ليه مع انها زي اخته
هحققله الرغبة دي واكتبله الاغنية اسمعو وعوووووووو

مش عارف ليه انا زعـــلان .. انك روحتي مني
والحب والغرام .. طول عمره كان مخاصمني

انا مش عارف زعلان من ايه .. دة انتي كنتي ليا اكتر من اختي
انا مش عارف مشتاقلك ليه .. حاسة الي بيا أكيد بتحســـــــــــــــــــــــــــــــــــــي

مش عارف ابكي ولا افرح .. بعادك عني بيجرح
مع اني طول عمري بتمنالك .. ان قلبـــك بالحب يفرح

انا مش شايف ليا مكان .. في الدنيا ديا وعايش تعـــبان
انا مش شايف حد غيرك .. يا ترى انا ضيعتك منــــــــــــــــــــــــــي
وانا حاسس انك في دمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي
مش عارف انا زعلان ليــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

2 comments:

omar king said...

أكيد البعد بيجرح يعني
ربنا يصبرو ويعوضو عنها

noura said...

TALAM HYA ZAY 2O5TO WE BY7BHA 2AWE KEA LAZEM YFR7LAHA LYH YZ3AL??
3YZA 2FHAM!