Saturday, June 9, 2007

اغنية انا بكره نفسي

الاغنية دي فكرتها جديدة اوي
واحدة بتحب واحد وغلطت معاه
وانا قبل ما انام كدا لاقتها جت في دماغي
والفكرة عجبتني
وهتنقدو منها كلمة بس انا كتبت حاجة واقعية وبتحصل
يالا شوفو بقة


انا بكره نفسي . انها كان روحها فيــــك
وبكرة اسمي . اللي ياما ربطته بيـــــك
وبكرة عمري . الي ضيعته عليــــــــك
وكرهت عيني . علشان في يوم شافت عينيك


انا خلاص مش عايزة غير . رب كريم يغفر ليا
يغفرلي ذنوبي معاك . و يحميني من اي خطية
انا مش عايزة اشوفك تاني . قلبك هو الي رماني
في بحر ذنوب في بحر الام . سيبني وغيب يا اناني


كنت برتاح . زمان وانا بين احضانك
واي جراح . في قلبي دارتها عشانك
محيت افراح . مع ان قلبي افراحه ادالك
وخلاص ارتاح . وبقى قلبي مش مكانك


انا خلاص مش عايزة غير . رب كريم يغفر ليا
يغفرلي ذنوبي معاك . و يحميني من اي خطية
انا مش عايزة اشوفك تاني . قلبك هو الي رماني
في بحر ذنوب في بحر الام . سيبني وغيب يا اناني

3 comments:

omar king said...

جامده جدا والله ربنا يوفقك وتكتبلنا كمان وكمان

dooda said...

yarab ye5alek ya 3omr yarab
merci ya 2mr
el song de aslan 3gbt el Montada Kollo w el Kol Far7an beha :D
ed3li b2a:D

noura said...

fekrytha 7elwa f3lan.. bas t3rafe 2ana ba2ol ktyr 2awe i hate myself fy mawkef el 7yah ya3ne ktyr 2awe y7sal mwkf 22ol yah law el mawkef da yrga3 tany kont hasala7 7aga mo3yna bas fel 2kher 22om 2yla 2ana bkrah nafsse we khalas ba2a ele 7asal 7assal
we sa3at brdo fy nas btkrah nafsaaha
3ashan msh betb2a shyfa 3'yr 3yobhabelra3'm mn 2n2ah momken tkoon kwyessa fy 7agat tnya ktyraa 2awe bas brdo msh betshofha.....