Tuesday, July 10, 2007

ديو بيني وبين الشاعر الجميل ماندو.

حب وسلام


عرفتك عرفت اعيش
ووصلت لفوق السحاب
حلفت ان غيرك ماليش
لا ناس ولا احباب
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حسيت معاك ب الامان
وحضنك بيت دفا وحنان
ف قلبك ليا مهما كان
حب وسلام
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
غيرتى حياتى ودنيتى
بقيتى كل حاجة ليا
بصى فعينيا واسكتى
وقربيلى وحسى بيا
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
محيت من قلبى اى جراح
واى عزاب حسيت بيه
مليت ايامى ب الافراح
حبك مش هعيش غير ليه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
يا سلام على كلمة حبيبى
لما بسمعها منك
انا بعترف انك نصيبى
وعمرى ما هبعد عنك

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

انا عايشة بس عشان اهواك
روحي بتناديك
منايا اعيش العمر معاك
والله انا روحي فيك
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اوصفلك ايه واحكيلك ايه
ياللى جمالك زاد عليا
حبك خلاص دوبنى فيه
وبقيتى اغلى الناس فعينيا
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انا ملك ليك وحبي فيك
كل يوم بيزيد جوايا
انا عايشة ليك وعايشة بيك
انت حبي انت هوايا

2 comments:

omar king said...

جااااااااااااااامد جدا
ربنا يكرمك وتكتبلنا كمان وكمان

noura said...

2ostaza
ya 5o5aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
love u
muah