Saturday, July 7, 2007

ادعيـــلك انك فوقتني قبل فوات الاوان
لأنك حبيبي علمتني ازاي مابقاش خسران
فهمت الدنيا . فهمت الناس ...... يعني انا الكسبان


انا مش فرحـــان . لما حبك راح من قلبي
والله انا تعبان . و محتاجك كتير جنبــــــي
بس خلاص الوقت العدا .... والحب راح
ايوة قلبي قدر ينسى .... من حبك الجراح
يعني عشت ليك سنين .. ولما فارقتك بكلمتين
كان نفسي اقولك . رجع جوايا ليك الحنين


ادعي عليك على كل اللي عملته فيا
على كسرة قلبي منك و خيانتك ليا
ولا كفاية . خلاص كفاية ..... مش هتعيش بيا


انا مش فرحـــان . لما حبك راح من قلبي
والله انا تعبان . و محتاجك كتير جنبــــــي
بس خلاص الوقت العدا .... والحب راح
ايوة قلبي قدر ينسى .... من حبك الجراح
يعني عشت ليك سنين .. ولما فارقتك بكلمتين
كان نفسي اقولك . رجع جوايا ليك الحنين

1 comment:

omar king said...

جميل جدا والله
بس انا ملاحظ حاجه جديده عليكي انتي مبتكتبيش عنوان للموضوع ليه ؟
هل هي فكره جيديه ولا نسيتي ؟؟