Thursday, December 20, 2007

شوفت نفسي .


شوفت نفسي فيها . ضيعت لياليها . وضاع منها باديها اعز ما تتمناه
ضاعت منها روحها . وزادت والله جروحها . وحبيبها لسه ساكت برغم صوت الآه

شوفت نفسي انا في عينيها . وفي عينيه شوفت السكوت
دموعها وسهر لياليها ومافيش فايدة ومافيش صوت
شوفت الدنيا حلوة وفجاة تبقى دنيا آسية علينا
دنيا احنا جرحنا فيها ولا هي جارحة فينا

ش
وفت نفسي فيها . ضيعت لياليها . وضاع منها بايديها اعز ما تتمناه
ضاعت منها روحها . وزاددت والله جروها . وحبيبها لسة ساكت برغم صوت الآه

صوت الآه خلتني . ابكي انا بدلها . فكرتني بيا وبكيت ادامها
فكرتني بحبيبي . لما ظلم فيا . لما صدق غيري لما جه عليا

شوفت فيه انسان اناني . عايز يهجر يبعد بس
وفي حياته حد تاني . ازاي بيها بس يحس
ازاي بيها بس يحس

شو
فت نفسي انا في عينيها . وفي عينيه شوفت السكوت
دموعها وسهر لياليها ومافيش فايدة ومافيش صوت
شوفت الدنيا حلوة وفجاة تبقى دنيا آسية علينا
دنيا جرحنا فيها ولا جارحة فينا


شوفت نفسي فيها . ضيعت لياليها . وضاع منها بايديها اعز ما تتمناه
ضاعت منها روحها . وزاددت والله جروها . وحبيبها لسة ساكت برغم صوت الآه

No comments: