Tuesday, May 22, 2007

Apologizing For........

الاغنية فكرتها كالآتي واحدة كانت بتحب واحد وواحد قريب اوي من الي بتحبه دة قالها دة مش بيحبك وقال لها اسرار بينهم طلعت برة وكدا ووقف جنبها كتير اوي وخسر صحبه دة عشانها وكل شوية يكلمها ... ووقف جنبها ايام امتحاناتها وقال لها انه زي اخوها وكداوكان بيتصل بيها قبل اللجنة وبعد اللجنة واما تكون منهارة وبتعيط يهديها .. وبعد كل دة باعته ورجعت لحبيبها الي غلط في حقها وبعدين بدأت ترضي حبيبها وتسمع كلامه عشان فاكرة نفسها انها غلطانة وكدة وعايز تصلح غلطتها وبعدين لاقيت حبيبها ولا بيسمع كلامها وبيتنطط عليها وبيعمل الي هو عايزه وبيجرحها بالكلام وبيعمل كل حاجة عكس ما هي بتقوله عليها عكس ماكانو مع بعض الاول لأنهم كان بقالهم ' سنين فهي قررت انها تشوف مستقبلها وتنسى حبيبها دة خالص وتعيش حياتها من غير حب ولا وجع دماغ وانهردة بتكتب اغنية ... للشخص اللي وقف جنبها دة .... الي لو طلب حياتها هتديهاله لأنه اباعته كتير اوي وخليته يخسر اقرب واحد ليــــــه يارب الاغنية تعجبكو

اقبل اعتذاري ... لوحدي خدت قراري
وانت ياما نصحتنــــي
ضحيت عشاني بيه... وانا صدقت عينيه

وعمرك ما بعتنـــــــي
بعتك عشان ارجعله هو
ورجوعي ليـــه ماكنش بقوة
رجعت عشان انا قلبي اسيـــر لعنيـــــــــــــــــــــــــه
بعتك وكنت باقي عليا
وعمر ما جرحت عينيك عنيا
لكن قلبي اختاره هو هو الي حسيـــــــــــت بيه

اقبل اعتذراي

مش هقدر ارجع تاني
... اتكلم لو ثواني
انا ندمــــانة كتير
نفسي تحس بيا
... وبجرحي اللي فيا
دة جرحي والله كبيــــر

كنت ليا أخ وصاحب
ولا غيرك كان يتصاحب
بالرخيص انا بعت صاحـــب وهو جرح فياااااااااااااااااااا
كان راجع ليا بس عشان
يخلي قلبي يعيش ندمااان
يبعدني عنك واصغر في نظرك ويضحك هو علياااااااااااااااااا
اقبل اعتذراي

7 comments:

Anonymous said...

جميلة اوي يا حبيبتي احساس وكلمات في منتهى الروعة
تسلم ايدك
ويا رب يسامحك ويتقبل اعتزارك
بالتوفيق يا رب

Anonymous said...

جميله اوووووووووى ياخلود
تسلم ايديك
وربنا يوفقك

Anonymous said...

جميله ااووووووووووى ياخلود
تسلم ايديك
وربنا يوفقك

omar king said...

من نحية المسامحه انا مزعلتش عشان اسامح يافوفا ومن نحية الاعتزار فهو مقبول
بس انا زعلت عشان مش هاين عليها تقول اسمي بعد كل إلي حصلي من ورا راسها
يالله كل واحد بيعمل بأصلو

dooda said...

انا مش فاهمة مش هاين عليها تقول اسمي فين ؟
بس اوك
لو على هنا
اوك هعملك توبيك
:)
وربنا يوفقك في الامتحانات او النتيجة لانك خلصت
وادعولي يا بنات انجح الا انا جالي التهاب في المعدة مش عارفة انام ولا ازاكر من كتر المغص

noura said...

mabroook ya 5o5a!!
bas 2ana 3yza 2a2ool 2n lazem el 2nsan yt3lem mn 25ta2oo we y7awel ysala7 mn nafsso
we 2ham nsy7a: mynf3sh nemshy wara 2olbna wenl3'e 3o2lna 7atta law kanet mash3rna 2akwa..we 7aga kaman 3gbtny 2awe 7ytat balash waga3 dema3' de lol:D
we 2kher 7aga:2y 7ad gara7 7abybo msh ystahel 2n 27na nensah bas da yestahel 2n 27na nensah we nensa kol zekra ma3ah we nshylo mn 7ytna khlaes we mnendamsh 3ashan sebnah bel3ks da n7mad rabena wenfra7 3ashan fo2na mn 7oboh da ele mynf3sh yt2al 3leeh kelmat "7ob"
la2naha 23zam bktyr!!

omar king said...

ايه الحلاوه دي يانورا انا قلتلك بلاها هندسه خليكي فلسفه وعلم نفس مرضتيش :D